Τρίτη 18 Απριλίου 2017

Η τυραννία του ηλίθιου


Ο Μήτσος για άλλη μια φορά μας καθήλωσε με την υποκριτική του τέχνη.
Πήρε επάνω του την ΄πολιτική ευθύνη’ για την Κ.Ε.ΔΗ.Τ.

Λογικό είναι διότι ο Μήτσος το 2015  έθεσε στο Δημοτικό Συμβούλιο  θέμα αύξηση της αμοιβής του κ.Τσούκα ως Πρόεδρου της ΚΕΔΗΤ  λόγω των  υψηλών επιδόσεων του Τσούκα στο έργο που του είχε αναθέσει( μην τα ξεχνάμε αυτά). Τον Μάιο του 2015, δήλωνε: «Ολόκληρο το διοικητικό συμβούλιο της ΚΕΔΗΤ, για τη μέχρι σήμερα πορεία που είχε, αυτούς τους μήνες, τυγχάνει της απεριόριστης εμπιστοσύνης μου. Έχουμε εικόνα του τι έχει γίνει στην ΚΕΔΗΤ και έχω κάνει εγώ ο ίδιος έλεγχο».
Στις 16-7-2015 ο Μήτσος δηλώνει  «Η ΚΕΔΗΤ έχει λογιστή
Στις 10-8-2015 ο Μήτσος δηλώνει ότι ο λογιστής τον ενημέρωσε και ολοκλήρωσε τον έλεγχο για την ΚΕΔΗΤ όμως επειδή έχει αναλάβει και ο ορκωτός ελεγκτής, ζήτησε όλα τα στοιχεία. «Επικοινώνησα σήμερα μαζί του για να μου στείλει το report και να σας το παραδώσω. Μου είπε ότι δεν μπορεί να μου στείλει, μου εξήγησε λογιστικά, σε λίγες μέρες, θα μας το δώσει. Έχει εικόνα. Επειδή είχα δώσει το λόγο μου την προηγούμενη φορά ότι θα σας το φέρω σήμερα στο Δ.Σ., μου το απαγόρευσε και μου είπε ότι θα έρθει εκείνος στην επόμενη συνεδρίαση»  «Δεν είμαι χθεσινός, ούτε προχθεσινός. Έκανα από πριν έναν δειγματοληπτικό έλεγχο.» 
Τελικά , αποτελεί δημόσιο κίνδυνο αυτός ο άνθρωπος αφού η  ​​Τρίπολη  βυθίζεται στην  κακομοιριά, στη διάλυση, στη διαφθορά και στις πρωτόγονες συμπεριφορές. Ο Μήτσος «έφαγε» τα 400.000 ευρώ της ΚΕΔΗΤ  και ο Τσούκας ήταν η «Ιφιγένεια». Τα τελευταία τρία χρόνια, μέσα από την διοίκηση του Παυλή ζούμε  μια  ντροπή ,  έναν εξευτελισμό  και πάνω από όλα μία παρακμή. Στα δύσκολα, ο Μήτσος  οδύρεται για την ανομία της Αποκεντρωμένης, του Περιφερειάρχη , του μανάβη, του κηπουρού του καθενός  γενικότερα.  Οδύρεται για όλα αλλά παραμένει αδίστακτος και εμείς οι υπόλοιποι που νομίζουμε ότι έχουμε «σώας τα φρένας» ζούμε την ολική παρακμή στην καθημερινότητά μας. Τελικά οι ορκωτοί λογιστές δεν ήρθαν ποτέ και προϋπολογισμός δεν υπάρχει στην Κ.ΕΔΗ.Τ. Είναι εντυπωσιακή η ευκολία με την οποία κατέστρεψε την δομή του Δήμου Τρίπολης- την Κ.Ε.ΔΗ.Τ.- και όλοι οι δημοτικοί του σύμβουλοι «το έκαναν γαργάρα» και δεν μιλούν.
Ο Μήτσος είναι  δημόσιος κίνδυνος  και προσπαθεί να μεταμορφώσει  την φιλαργυρία σε νομιμότητα, δηλαδή τη μέρα σε νύχτα. Λεηλατεί αδιάντροπα   το δημόσιο χρήμα  σαν  ακρίδα.

Μαζί του όμως διοικούν  άνθρωποι που οι πράξεις και η απραξία τους οδηγούν στην γελοιότητα, στην απαξίωση των κοινών, στην μεταξύ τους ίντριγκα και εξευτελισμό καθώς μεταμορφώνονται σε καρικατούρες γελοίες και χωρίς προορισμό. Από αυτό επωφελείται ο Μήτσος και καταφέρνει μέσω του  θεατρινισμού, να κωλυσιεργεί και να εξαπατά αυτούς που ακόμη τον πιστεύουν.  Παραμένει ένας νάρκισσος σε ίλιγγο και νομίζει ότι είναι ένα ανθρώπινο θαύμα! Θα φτιάξει πάνω από δέκα μουσεία, θα φτιάξει όλους τους δρόμους, θα φτιάξει αεροδρόμια, αψίδες, πάρκινγκ, τα σκουπίδια , τα αδέσποτα. Πιστεύει ότι  μπορεί να μιλήσει αγγλικά, ενώ δεν ξέρει, να  μιλήσει ελληνικά ενώ δεν ξέρει , να κάνει τα πάντα ενώ δεν ξέρει, διότι τα ξέρει όλα και τα έχει σκεφτεί όλα . Ο Μήτσος ως νάρκισσος έχει τυφλωθεί από τον διονυσιασμό της εξουσίας και την ηδονή της κατοχής της, έχοντας έναν αυτοθαυμασμό  αλλά επιδεικνύοντας παράλληλα μία πολιτική ανηθικότητα άνευ προηγουμένου.